18 oktober 2010

Angående traditionerna..

med skador. Igår skrev jag om knäna men glömde att nämna mitt öga som fastnade i en rosbuske(!!)dagen innan.På eftermiddagen skulle jag och Kaisa gå en skogsrunda med hundarna och tar ut dem från hundgården. Och så sved det till när jag skulle gå upp på vägen. Då har jag alltså på nåt sätt gått VÄLDIGT nära busken . Och där satt det sen en tagg kvar i ögonlocket!Gissa om det var skönt att dra upp den?Dem är ju som ni vet utformade typ som fiskekrokar. Snacka om att bokstavligen få en tagg i ögat som ännu ett talesätt lyder.
Men med brallor på och lite smink så ser jag så gott som hel ut så mina kollegor släpper in mig på jobbet förhoppningsvis. Lite som frankenstein....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv