23 oktober 2010

Tog Larslund rundan fast tvärtom idag...

Ibland tänker jag att det kan vara bra att bevisa för mig själv att det gått frammåt i träningen även om inte kilonsa minskat nämnvärt.Så jag tog mig rundan som v kallade Larslund rundan fast nu bor vi här så jag tog den med Larslund som utgångs punkt. Kommer inte ihåg min exakta tid på den, det var ett tag sen jag sprang den, har för mig att jag tog den på typ 40-45 minuter innan. Idag tog det mig 33 minuter=))Grannen berättade att han sprang Larslund på 25 minuter häromdagen...vet inte vad han har för raket bränsle!

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv