13 oktober 2010

Can you belive it!

jag fick till en löprunda utan vare sig fallna naglar eller attakerande getter igår kväll. Blev 8 km i behagligt tempo. Ökade tom tempot lite från Dremo.(för er som inte känner till så är det mest uppför i ca 1 km)Kändes bra!Höstluften underlättar och känns fräsch.
Lisa och jag klättrar på väggar mest hela tiden. Bakning,pyssling,svampjakt,promenad med dockan Bell,rastat getter i koppel,spelat kalle kunskap...
Det tråkiga i kråk sången när man vabbar är ju att ingen vill leka med oss så vi terroriserar dem vi kommer åt typ=)Nu väntar vi på mannen och Charlie som ska göra oss lunch sällskap. Kålpudding,kokt potatis,brun sås och gamla hederliga tillbehören till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv