20 oktober 2010

Tur att stora plånboken...

var med ikväll under vårt besök på Lager 157 i Hälleforsnäs. Ibland hittar man inget ibland har man tur. Fyndade en fin vinteroverall till Lisa och ett gäng med annat till tjejerna.
Deras snickerskaka och kaffe latte smakar bra efter en lyckad shopping. Serholts mittemot hade tyvärr hunnit bomma igen för dagen för där brukar jag alltid oxå hitta en del smått o gott. Sist blev det ett vackert tårtfat i 2 våningar. Och eftersom jag alltid bantar så fylls den oftast med frukt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv