21 oktober 2010

Vad får det lov att vara?

Ett hårspänne tack.2 kronor då ...pling!
Vad får det lov att vara? En pennvässare och ett sudd tack! 3 kronor tack!...pling...
Ja här leks det affär som utbyte att jag får hjälp med saker jag har som beting idag...bra deal va=)
Jag har då fått hjälp med rengöring av farmens bostäder. Uffe har boat in sig i under gethuset så vi har nu fyllt på med halm där så det ska vara mjukt och skönt för Ulf.
Kalkon stackarna får tyvärr sitta inne i sitt bås då det tydligen härjar nån slags fågelsjuka som kan smitta. New castle tror jag visst att det heter.
Man vill ju inte få kalkoner som typ får galna kosjukan och förvandlas till zombies eller nåt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv