11 oktober 2010

Ibland känns det som om man vimsar hit och vimsar dit...

och ingen rätsida på nåt. Fast nå något konstigt sätt ror man till slut saker i hamn. Kanske är det så att det krävs fler än en för att ro skutan helt enkelt. Jag är lyckligt lottad med människor som ställer upp utan att blinka ens. Mamma och pappa kandiderar som nummer ett!!Utan dem och utan mannens familj skulle korthuset rasa tror jag. Jo så är det...vad jag än ber om eller när jag än ber om hjälp så finns dem där...så vill jag oxå vara när jag får barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv