22 oktober 2010

Kort karriär som helgarbetare...kort men intensiv med många skratt

vips så var man ledig i helgen. Flexibilitet kallas det och en del andra faktorer förstås.
Summan av kardemumman är iaf att jag fick komma hem och ta hand om vår lilla Elina som är prickigare än sist jag såg ungen=)Vattkopps epidemi eller vad?Hon har oxå haft vattkoppor förut så jag förstår i ärlighetens namn ingenting. Är det inte så att vissa saker ska bara vara som man alltid sagt.Vattkoppor får man bara en gång och det är bra att få dem som liten för ju större desto jobbigare....men ska nog sluta lyssna på såna sägner.

2 kommentarer:

  1. Ja, fy fan vad kul det var.
    De här skratten kommer jag leva länge på! :D

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv