20 oktober 2010

O jo just det...på tal om getter...

Idag hade Lisa och jag lunch sällskap av Charlie och Andreas som jobbar i mannens bygg företag. Andreas är en alldelles nyanställd kille sedan i måndags. Det var nästan så Andreas satte kaffet i halsen när han satt vid vårt köksbord och getterna fick fnatt. 3 getter som härjar är fler än 2. Så det var livat på altanen kan man milt säga. Charlie berättade för sin nya kollega att han nästan blivit av med sin matlåda på kuppen en gång då geten smet in genom en dörr som stod på glänt och geten hoppade upp på köksbordet. Kollegan tittade lite misstänksamt på Charlie=))Välkommen till Gillisson Bygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv