10 oktober 2010

Impulser...

Jaa sa vi till varandra idag gåendes sida vid sida mannen och jag. Hur skulle det vara om vi jämnade ut tomten rätt radikalt här på framsidan nu när stenarna ligger så bra som gång in till ytterdörren liksom. Sagt och gjort. Nu har det grävits fram en berghäll precis framför ingången till huset. Och så har det jämnats till marken såna konstiga kullar här och var som folk kallar rabatter. Nej usch o fy bort med skiten sa vi bara=)Vi har ju hela skogen runtomkring och dessutom kan man ju placera ut krukor med blomster om man känner för det. Nu blir det mer öppet och inte liksom ogräsodlingar lite här o var.Ett träd slets bort oxå som ändå hade gjort sitt. Där trädet stod tänkte vi ändå bygga en altan framöver och kanske sänka ner ett spabad på det stället....för det där med spabad nämnde mannen häromkvällen och jag var inte sen på att tycka ideen var superbra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv