17 oktober 2010

En morgon med fördubblad barna skara...

är dubbel glädje!Cykel tur på morgon kvisten med grabbarna. Vi passade på att skrämma skiten av en del jägare som satt på pass lite här och där. Men hallå...hur kul kan det vara och sitta där och häcka timme in och timme ut och inte en enda Helge så långt ögat kan se. Så jag tyckte att jag skulle liva upp stämningen lite;)Fixar och trixar lite innan avfärd till självaste Yxtaholm för att hämta vår adliga Fanny. Men först förstår ni mina vänner, måste vi riva ur inredningen i vår "nya" king cab. Helt opraktiskt att försöka stuva in en adlig get i fack bak i bilen. Hur tänkte dem som gjorde fack där bak?Ja inte kan dem ha tänkt på att man ska kunna frakta getter iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv