24 oktober 2010

Hypokondrisk

jag hoppas det men hur ska man veta när jag omges av prickar prickar prickar.
Själv har jag ett par skumma nya prickar nu och vem vet vad det kan vara...för inte är det väl en början på vattkoppor...för mig är det o andra sidan ingen nyhet att jag får utslag det får jag jämt och det har aldrig varit vattkoppor innan men...nu kanske det är det och dem säger att det är allvarligt att få det som vuxen.Typ att man får bältros och nästan halvdör!!!Jag vill inte dööööööö:)

2 kommentarer:

  1. hualigen.. hoppas det inte är det du har! Har för mig att jag hört att om man fått det en gång så kan man inte få det igen?? samma gäller ju löss, tänkte på hypokondri. Om någon i ens närhet har det så kliar man ju hela jäkla tiden haha.. det är otäckt :)

    SvaraRadera
  2. jo så är det ju...o för att inte tala om kräksjukan.Så fort jag hör talas om det mår jag illa och spritar händer frenetiskt=)Fast nu har jag prickar sen om det är utslag eller vad vet jag inte.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv