29 oktober 2010

Sällskaps damer=)

Sällskapat sånär som hela dagen. Rundtur med Elinas farmor samt hennes släktingar från Finland. Här har vi en get....o här är en get...och här är en get till typ så gick det till. Elina var glad över att få visa sitt hem till dem som aldrig varit här förut.
Prickarna har torkat och kliar inte heller längre. Det är ju för bra system det här egentligen. Man bara måste bli sjuk för att sen kunna upskatta hur det är att vara frisk.
Byggarna kom och serverades asiatiskt med sting...med efterföljande kaffeservering på Lisas cafe i hörnet. Lisa leker gärna och ofta affärs innehavare av alla dess slag. Ingen kund går ut ifrån huset utan att först ha handlat något:)
Nu har tjejerna cyklat iväg till kusinerna som bor en liten bit för att leka där en stund. Och jag hade bestämt mig för en redig jogg idag men är inte motiverad alls för det....men vad göra...måste man så måste man.

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv