01 oktober 2010

Service personal bokat till söndagens Larslund open=)

Igår under joggningen hann jag tänka både ett o annat som vanligt. Innan nästkommande backe måste jag då ta upp min lur och ringa mannen om min eminenta ide. Varför inte anordna ett eget mbt lopp i mini format? Sagt och gjort. Idag har jag inhandlat bananer och supersaft att bjussa på till dem tappra som kommer på Larslund open på söndag klockan 13. Sträckan blir ca 1.5-3 mil i varierad terräng. En vinnare kammar hem hela potten. Nu blev det på lite kort varsel men hoppas att en del kommer iaf. Har fått ihop 13 namn än så länge. Kom o kör=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv