06 oktober 2010

Get till salu billigt!!!!Mycket billigt!!

Eller jag kan tom tänka mig att betala nånslags underhåll till den som förbarmar sig geten.
Varför? Vi som brukar vara så goda vänner tänker du säkert nu. Jo för att geten är så förbannat envis och tror att varenda gång jag ska nånstans ska den med liksom per automatik. Men det går inte att släpa runt hela farmen när man ska försöka springa seriöst.Och jag har bestämt mig att jag måste ut och springa i terräng som jag uppenbarligen behöver då jag upplevde Lidingö som en nära döden upplevelse i backarna iaf.
Så idag greppade jag geten i halsbandet och skulle leda in den i sin hage där den lugnt kunde ha stannat och käkat sitt förbannade hö men geten ville annorlunda och motsatte sig och la in backen och jag for rakt ner i stenröset och nu är jag blå på halva smal benet.
Och insidan av andra låret är oxå demolverat....suck! Ja så det var bara att gå in och ta av sig joggingskorna igen och slicka sår typ. Efter en timme kändes det bättre så jag tänkte ta mig en runda iaf men med ordentliga mutor till getterna så dem gick in i sin hage men då hade det hunnit blivit mörkt ute och jag har letat som en galning efter pannlampan som är puts väck....inte min dag idag tror jag. Bättre lycka imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv