27 oktober 2010

Stegräkning börjar imorrn!

Landat hemma efter en mycket intressant arbetsdag. Mycket att ta in och fnula på, det gillar jag! Innan jobbet hans det med inhandling av stegräknare ,fast jag hade inte så mycket tid så det blev vad det blev. Imorgon kör jag igång min iaf, hoppas att fler är sugna på att haka på=)Snabb jogg "Larslund rundan" fick jag in innan jag for in till stan. Kom o tänka på en sak att jag måste vara färdig kittat nu för annrs måste jag börja springa med ryggsäck för alla mina "måstehamedmiggrejer" på jogging rundorna. Ipod check.Pulsklocka check.Pannlampa check.Stegräknare check.....och så får jag bocka av på min lista så allt kommer med. Dumt att jag inte satt mig in i hur den där lilla sensorn till nike skorna funkar.Antar att jag skulle slippa släpa med mig alla dessa bra till o ha grejer då=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv