29 oktober 2010

Njutit av livets goda...

en hel flaska rödvin i trevligt sällskap. När sällskapet lämnade huset tappades ett rykande hett bad upp och en del viktiga beslut fattades. Eller viktiga uppgörelser rättare sagt. Om jag ska gå med på att cykla stora vättern rundan som mannen så vänligt köpt åt mig i födelse dags present, ska han springa Lidingö loppet med mig..deal!!!Öppet spår dealades mot Vansbro simmet. Resultat=Klassikern ihop. Så nu vet ni det, ni är mina vittnen att detta uppgörelse ägt rum.

2 kommentarer:

  1. Alltid kul att göra saker ihop.
    Fast Klassikern skulle jag aldrig ge mig på. Inte min finne heller.
    Nog för att vi är galna, men inte SÅ galna.;)

    SvaraRadera
  2. Nej, men var det verkligen så det var sagt älskling...?

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv