14 oktober 2010

Så var det med gi satsningen då...

Halv fralla till frukost...bra jobbat.
Kebabsallad till lunch....åt inte bröd men ändå inte ok.
Och sen för att riktigt köra gi satsningen i botten så föll jag för frestelsen och åt en dammsugare till eftermiddags fikat...
Men kanske var det alla kolhydrater och kalorier som gjorde mig snabb idag på joggen.
Tog samma 8 km runda idag som i förrgår men förbättrade tiden med hela 5 minuter. Och det kändes behagligt idag med. Konstig känsla att inte uppleva det där jobbiga som man känner i början.

3 kommentarer:

  1. Är så impad över dina 8 km!
    Själv åkte jag hem och sov en stund efter jobbet.
    Det kostar på att ligga på topp.Typ.;)

    SvaraRadera
  2. Jo så är det väl, man får vara nöjd med det man presterar. Fast det har jag svårt för.Man kan alltid göra bättre mentalitet mot mig själv liksom=)

    SvaraRadera
  3. 8 kilometer!!!!
    Bra jobbat!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv