09 oktober 2010

Pensionärsvarning 2!

Vaknade imorse och var glad åt att jag kastade in handduken i tidigt stadium. Glad åt att kunna gå upp 7.30 utan att behöva ha tändstickor i ögonen och utan att må dåligt det lilla minsta. Förr hette det mer liksom....undrar om de andra hade årets roligaste natt ute på krogen om man mot förmodan inte kunde och då menar jag absolut inte kunde haka på ut....
Som om varje "gåutkväll" var THE happening.Idag har vi lullat runt i skogen och plockat hem kanske årets sista kantareller. Promenerat en långis med farmen. Fikat och umgåtts och bara tagit det lugnt. En liten upplysning av onödig karaktär kanske igen men nu och framöver kommer kalkon förekomma i vår meny på Larslund. Ja och det kan ni ju då räkna ut hur det gått till....tack gode gud att jag inte var inblandad i införskaffandet då jag nu kunde hänvisa till detta och hålla mig borta även i denna process!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv