10 oktober 2010

Vattkoppor var det här...här var det vattkoppor!

Kom och smittas ni som vill. Lisa har har alltid små utslag av alla dess slag lite varstans så visst har jag sett att det fanns ett par som skulle kunnat varit vattkoppor. Men nu vet man att det är det med all säkerhet. Inte så att hon mår dåligt av dem än så länge iaf men dem finns där och dem K L I I I I A R säger hon.Imorgon kunde Lisa vara hos mor då hon börjar jobba senare på eftermiddagen.För imorgon skall vi försöka få till ett provisoriskt schema innan allt och alla faller på plats på mitt jobb. Så får vi se hur saker och ting artar sig under veckan. För mannens del är det inte lika lätt att vara hemma då han är egen företagare och villkoren ser genast annorlunda ut då. Men självklart går barnen först och mitt jobb är lika viktigt så vi brukar försöka att dela på det. Varannan gång principen har funkat för oss.

2 kommentarer:

  1. Så det var koppor iaf.
    Hoppas hon får den lindriga varianten.
    Och självklart ska du stanna hemma om så krävs, men vill du ha nåt att säga till om om schemat så är det ju bra om du kommer en stund i morgon fm.;)

    SvaraRadera
  2. Jag menar det, kände att jag vill ha ett finger med i schemaläggningen. Man får pussla ihop det helt enkelt=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv