09 oktober 2010

Pensionärs varning!

Men ville bara rapportera att allt har varit trevligt ikväll!Mycket trevligt men hon är hemma nu. O det känns bra så slipper nån undra vilken låt jag visslar på cykeln hem. Troligen hade det varit någon disney låt för det är det enda jag kan numera. Vårt lag i sing star vann en gång av 10 och det var jag som sjöng djungelbokens...var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser. Glöm bort bekymmer och besväääääär!!! Tolka det som ni vill jag bryr mig inte=) Godnatt! Och hoppas brudarna får en trevlig fortsatt kväll ute på Harrys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv