25 oktober 2010

På vippen att stegtävla...

eller kanske rättare sagt uppviglat till stegtävling. Men jag påminde mig själv vilket hets det blev med det där sist....hur mycket jag än inte orkade samla mer steg så nog sjutton gav jag mig ut i natten för stegräknaren skulle ticka...
Jag var ute och prov gick lite runt fåren i kväll med reflex väst och pannlampa. Fast jag kastade ju stegräknaren i skogen bokstavligen sist vill jag (egentligen inte) minnas. För det där med stegtävling är blodigt allvar och den nollade sig efter att jag gått som en blådåre hela dagen, då fick den helt enkelt stryka med. Och om jag inte minns fel så var det en underbar känsla att kasta den åt skogen.

2 kommentarer:

  1. Haha! Det första jag tänkte på nrä jag började läsa detta inlägg var att du kastade stegräknaren sist.
    Vi skiter i täving nu va.
    Och det där GI. Är det något som du hört talas om???
    Inte jag iaf. Som just ätit en kaka.;)

    SvaraRadera
  2. mmm jo men kom igen nu...liiiite kul var det om du tänker efter.Du var ju oxå ute och tokgick vill jag minnas=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv