28 oktober 2010

Stegat.. men bara lite lagom idag=)9034

man ska ju inte ta i så man spricker eller?Lagom är bäst.Inte överdriva. Det är bara en lek.(Men imorgon ska jag stega dubbelt så mycket!)
Orkade inte gå ut mer än till getterna och dem andra små djuren ikväll efter att ha landat hemma med alla miljoner matkassar och en kyl som skrek....reeeeensa mig annars får ni salmonella. Hundarna hade redan joggat med mannen så inte ens dem tittade bedjande på mig.
Tog helt enkelt lördag idag för imorgon är jag ledig. Och på lördagar är det ok att ta sig matador blandningen och rota efter dem godaste bitarna först för att sen ta dem näst godaste=)

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv