12 oktober 2010

Brysselkål och ärtor...oxå ett jävla ämne och drömma om!

Jag vaknade nästan arg över hur det gick till i drömmen. Jag och mannen befinner oss på cykelvasan för att cykla loppet. Där var mycket folk och jag ställde min cykel lite här o var för att sedan leta efter den till förbannelse. Hur jag än gjorde så kunde jag inte komma ihåg efter varje gång vart den stod. Detta var i startområdet. Jag hade bara fokus på att äta....Brysselkål och ärtor var det endast på tallriken. Alla andra käkade typ pasta och powerbars men inte jag inte. Jag gick där med mina brysselkål och ärtor tills startskottet gick och kvar stod jag med min "mat" och hittade inte cykeln såklart!!!Och ni vet den där känslan när man drömmer fast man är liksom åskådare på samma gång. Jag bara kan inte förstå att människan alltså jag själv äter brysselkål och ärtor för att självklart kommer man ju att skita ner sig på loppet om jag ens skulle hitta cykeln....
Vart får man allt ifrån??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv