13 oktober 2010

Jo så är det! Hon ska hit!

Kan ju inte låta en ensam stackars get vid namn Fanny stå med fårskallar och inte ha någon att snacka med. Tänk er själv och bo i ett land där ingen förstår dig och du inte förstår någon annan heller för den delen. Kompisarna inte bara pratar ett annat språk, dem ser ju skumma ut oxå utan att man kan sätta fingret på vad det är liksom. Som ett helt gäng med permanentade utomjordingar.Och som jag sa till mannen har man 2 redan innan kan man lika gärna ha 3. Jag nämnde oxå att jag sett en annons på en afrikansk dvärggets flock som sökte nytt hem. Mannen tyckte då genast att det lät som en bra ide att Fanny skulle få kompisar;)

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha en snäll man.
    Du får en get...och vad får han i utbyte? ;)

    SvaraRadera
  2. I utbyte får han oxå, när som helst, ta hem en get om han vill såklart=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv