24 oktober 2010

Regn snö regn snö

och det måste erkännas att ordspråket finns inget dåligt väder bara dåliga kläder är bull shit!!!!!Vaddå inget dåligt väder???Detta klassas helt klart som dåligt väder if i may. Men har man hund så har man. Fast hunden hade gärna gjort sina behov i kattlådan om den fått välja för inte ens dem ville ut. Som 2 åsnor slog dem på backen i farstu kvisten när dem insåg att dem skulle bli B L Ö T A!!!Men matte var hård och gav sig inte. Veckans sista jogging pass because were worth it;)Och helt nersölade landade vi hemma efter en timme och en mil senare.Känslan efteråt är värd att söla ner sig för och det ska jag komma ihåg framöver om motivationen tryter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv