21 oktober 2010

Funderar på att hoppa över att blogga om jogging...

för jag tänker att vad fan nu skriver jag samma samma igen liksom. Men o andra sidan så vet ju ingen allra minst jag själv, när jag kastar in handuken och bara slutar jogga rakt av.
Så brukar jag funka med saker o ting mest alltid. In med "hullohår" principen och sen....
Så ok jag tänker fortsätta plåga dem tappra som läser min blogg med jogg fakta iaf ett tag till.
Ikväll kom jag inte iväg innan solen gick ner så det var hel kittat som gällde. Nästan så jag blir rädd för mig själv när jag råkar se en skymt i nån undangömd spegel. Långa tights,långärmad funktiontröja,funktionsjacka över,kristinaloppet sjal,Gunde Svan toppluva som toppas med pannlampa ala claes olsson. Men vad bra det gick....måste vara Gunde Svan toppluvans förtjänst!!!!!Annan slinga kan ju oxå ha spelat en roll. Och inte minst ipoden så jag slapp höra mig själv flåsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv